سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.

گمگشته
 

آرزوی ما فعالان فضای سایبری یا بقول پدرمون سربازان سایبری ولایت اینه که در ضل توجهات ایشون قرار بگیریم و یکاری بکنبم که ازمون راضی باشه چون فکر می کنیم وقتی که اون ازمون راضی باشه آقامون و صاحبمون ازمون راضیه و اگه همه اینها از مون راضی باشند خداهم از مون راضیه خب برای اینکه بتونیم این رضایت رو بدست بیاریم نیازمند این هستیم تا تجدید قوائی بکنیم و انرژی بگیریم برای بدست آوردن این انرژی راهای زیادی رفتیم مثل گوش کردن به خطابه های پدر و انجام عوامل ایشون یا اینکه برای تجدید بیعت با شهدا راه می افتیم می ریم تا جنوب و غرب و اینها و برای تجدید بیت با ولی نعمتمون آقا امام رضا(ع) می ریم پابوسشون حالا آقا پدرم رهبرم برای تجدید بیعت و گرفتن انرژی سربازای سایبریتون از تون تقاضای این رو داریم تا بتونیم بار دیگه شما رو ملاقات کنیم و برای این هم داریم لحظه شماری می کنیم.

برای رساندن خواهشمان به دفتر پدرمون با موج وبلاگی "سایبری‌ها دیدار با رهبری را می‌خواهند" همراه شده و با درج مطلبی ترجیحا با همین عنوان در وبلاگ خود به این موج بپیوندید.

 

دوستان وبلاگ نویس برای امضا در قسمت نظرات وبلاگ بزمانه پیام بگذارند. نام و لینک دوستان به منظور تجمیع در  سایبری‌ها دیدار با رهبری را می‌خواهند نیز درج خواهد شد.


[ دوشنبه 90/5/24 ] [ 3:47 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

روزی ، روزگاری
دل پر بود
از غیر
از خلاء
و حال
در حال ترمیم
بازدید


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 217641