سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.

گمگشته
 

واین است چهره واقعی مردم بابل

 تشیع دو شهید گمنام

پیوندی دوباره امام و شهدا

 

 

 

پیوندی دوباره با امام و شهداپیوندی دوباره با امام و شهدا 

آرشیو کامل تشییع

همین

مال من و حسن!!!


[ دوشنبه 89/3/24 ] [ 5:59 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

3 روز تمام شوکه بودم فکرش رو هم نمی کردم

تازه از شوکه دارم در میام./

همین

مال من و حسن!!!


[ دوشنبه 89/3/24 ] [ 4:29 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

گمگشته برای همیشه گمگشته ماند نه برای الان برای همیشه

 

بیادت می مانم./

همین

مال من و حسن!!!

 


[ شنبه 89/3/22 ] [ 10:57 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

دلم برای 29 خرداد خیلی تنگ شده

دلم برای شعارهای اون روز تنگ شده

دلم برای شعار آخر نماز حمعه 29 خرداد تنگ شده  شعاری که بعد از گفتن من جسم ناقصی دارم همه گفتن خونی که در رگ ماست هدیه به رهیر ماست تنگ شده./

همین

مال من و حسن!!!


[ شنبه 89/3/15 ] [ 1:59 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

علم بهتر است یا ثروت ، موضوع انشاء مشترک همه ما بود موضوعی که بیشتر تو دوره دبستان و راهنمائی مورد توجه قرار می گرفت و اکثرا هم می نوشتیم علم بهتر است بخاطر اینکه ...

خب اون موقع به این خاطر اینطوری می نوشتیم که تحت تاثیر حرفهای معلم و اینها قرار می گیرفتیم و حالا بعضی ها هنوز هم این حرف و قبول دارند و بعضی ها هم مثل من چون دیگه به این نتیجه رسیدیم که برای رسیدن به علم نیاز به ثروت داری چون برای اینکه بخوای ادامه تحصیل بدی بایستی اگه آزاد اسلامی باشی باید پول خون آقای دکتر جاسبی و رفقاش رو بدی اگه سراسری باشی باستی پول خون بابای صاحب خونه رو بدی خیلی باید خوش شانس باشی که هم سراسری وهم تو شهر خودت قبول شی که اگر هم اینطوری باشه بخاطر اینکه سنی ازت گذشته و خانواده هم توان مالی شون در اون حد نیست که خرج و مخارجت رو بدن مجبوری که بری سرکار تا ثروت لازم رو برای کسب علم بدست بیاری پس در نتیجه علم بهتر است یا ثروت ؟ ثروت بهتر است اگه ثروت داشته باشی علم هم خودش بوسیله دکتر جاسبی تامین می شه./

همین

مال من و حسن!!!


[ شنبه 89/3/15 ] [ 1:11 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

ای کاش می تونستم اشکام رو بهت نشون بدم ای کاش!!!

همینژمال من و حسن!!!


[ پنج شنبه 89/2/23 ] [ 6:51 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

در پی اظهارات موهن محسن نریمان، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی که طی آن برخی ائمه جمعه زمینه ساز "اغتشاش" خوانده شده و به "اتخاذ موضع گیری های جناحی" متهم شده بودند، مردم، مسئولین و فضلای شهر بابل نسبت به این سخنان هتاکانه نماینده این شهر واکنش نشان دادند.

شبکه ایران نوشت: محسن نریمان، عضو فراکسیون اقلیت مجلس که در دیدارهای نوروزی برخی اصلاح طلبان مجلس با سران فتنه حضور داشته است، در پاسخ به انتقاد امام جمعه شهر بابل نسبت به حضورش در این دیدارها، سخنان حجت الاسلام روحانی را "جناحی" و "زمینه سازی برای اغتشاش و ناآرامی" دانست!

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه پرداختن به مسائل جناحی از سوی برخی ائمه جمعه فقط زمینه اغتشاش و ناآرامی را فراهم می‌کند، دیدار برخی اعضای فراکسیون اقلیت مجلس با موسوی و کروبی را در راستای سخنان مقام معظم رهبری درباره جذب حداکثری و دفع حداقلی ارزیابی کرد!

*تشویق فتنه گری پذیرفتنی نیست

سخنان توهین آمیز محسن نریمان با واکنش مردم، مسئولین و فضلای شهر بابل روبرو شده است. در همین زمینه، آیت‌الله محمد فاضل، رییس حوزه علمیه مازندران گفت: اگر قرار باشد نمایندگان مجلس هر چه بکنند و ائمه جمعه سکوت کنند، پس علما و ائمه جمعه چه نقشی دارند؟

وی ادامه داد: آقای نریمان و دوستانشان که به خاطر دیدار با آقای موسوی بعد از آن همه فتنه انگیزی، برخلاف مواضع نظام دیدار می کنند، در موضع اتهام هستند و خلافی را مرتکب شده اند و اعتراض علما و ائمه جمعه در این خصوص با همراهی مردم انجام گرفته است.

*دیدار کنندگان با سران فتنه، توبه کنند

همچنین امام جمعه بندپی شرقی، از شهرهای استان مازندران، با حمایت از اظهارات امام جمعه بابل در خصوص دیدار برخی نمایندگان با سران فتنه گفت: تمام کسانی که اخیرا با سران فتنه دیدار داشتند، خود را غسل مس میت بدهند، زیرا آنها مردگان سیاسی ای بیش نیستند.

*دیگر نماینده بابل در مجلس: از مواضع امام جمعه بابل حمایت می کنیم

علاوه بر ائمه جمعه استان مازندران، دکتر علی کریمی فیروزجایی، دیگر نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از موضع و بیانات امام جمعه بابل در خصوص دیدار برخی از اشخاص با سران فتنه حمایت می کنم.

این نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات تند دیگر نماینده این شهرستان در مجلس در خصوص ائمه جمعه به یک سایت خبری گفت: حرکت آقای نریمان و 22 نماینده دیگر در دیدار با یکی از سران فتنه یک کار زشت و غیر اخلاقی بود و در حقیقت ایشان با این کارشان در برابر نظام و سخنان مقام معظم رهبری موضع گرفته اند.

*نریمان کفایت نمایندگی مردم ولایتمدار بابل را از دست داده است

به گزارش یک سایت خبری، جمعی از طلاب و فضلای بابل نیز در انتقاد از سخنان نریمان، طوماری را تهیه و امضا کرده اند. در بخشی از این بیانیه آمده است:

"مردم شریف و ولایت مدار شهرستان دارالمومنین بابل، این روزها با خبری تأسف برانگیز و نکبت بار مواجه شده اند که خشم انقلابی و خروش مکتبی آنان را برانگیخته است. مهندس محسن نریمان که مدتی است به دلیل اتخاذ برخی سیاست های غیرارزشی، عنوان نمایندگی شهرستانی مذهبی بر گرده او سنگینی کرده و در بضاعت او نمی گنجد، به بهانه ایام نوروز در اقدامی ذلیلانه به ملاقات یکی از مهره های خودفروخته جریان فتنه و نفاق شتافته و در توجیه این رفتار ننگین، سعی نموده خود را فردی ملتزم به اوامر ولایت فقیه معرفی نموده و معترضان خویش را افرادی فاقد صلاحیت انتقاد قلمداد نماید. وی همچنین مدعی است به ملاقات سیدی از سلاله حضرت زهرا سلام الله علیها رفتن اشکالی نداشته و رفتار او باید در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری مورد ارزیابی قرار بگیرد!!"

در ادامه این بیانیه آمده است: مضحک ترین بخش از دست و پازدن های وی در توجیه عملکرد خفت بار خود، ادعای التزام به فرامین رهبری است! براستی اگر قرار باشد باور کنیم مهنس نریمان فرمایشات صریح مقام معظم رهبری را نشنیده است که در دیدار باخبرگان ملت بر خروج کسانی که به رأی مردم تمکین نکرده اند، از چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید نموده اند، مستلزم بی کفایتی ایشان در نمایندگی مردمی آگاه و ولایت مدار نخواهد بود؟

*نریمان در دوره بعدی انتخابات مجلس رد صلاحیت شود

در بخشی دیگری از این بیانیه، ضمن تشبیه میرحسین موسوی به ابوالحسن بنی صدر، تصریح شده است: به راستی آیا مهندس نریمان حاضر است به دیدار چهره خائنی همچون سید ابوالحسن بنی صدر برود و در بیانی متهورانه! اقدام خود را در راستای جذب حداکثری و احترام به سادات تلقی نماید؟!! مهندس نریمان چگونه دم از تبعیت از رهبری و دفاع از دستاوردهای نظام می زند که در مجلس ششم، در اقدام ننگین دیگری، زهرنامه وقیحانه و بی شرمانه برخی از داعیه داران اصلاحات آمریکایی که امروز در آغوش حامیان غربی و صهیونیستی خود پناه گرفته اند را خطاب به مقام معظم رهبری امضا نموده و از معظم له خواسته است از ابهت پوشالی آمریکا ترسیده و برنامه افتخار آفرین هسته ای را برای همیشه تعطیل نماید؟!

فضلای شهرستان بابل در پایان بیانیه خود تاکید کرده اند: طلاب و فضلای شهرستان بابل در قم، ضمن محکوم نمودن این رفتار فتنه برانگیز محسن نریمان، هم صدا با مردم متعهد این شهرستان، رد صلاحیت وی در دوره بعدی انتخابات مجلس را کافی ندانسته و بر ضرورت تأدیب این نماینده خودسر تأکید می نمایند.

*اعتبارنامه نریمان باطل شود

مردم انقلابی و ولایتمدار بابل هم با تهیه طوماری خواستار ابطال اعتبار نامه مهندس نریمان نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی شدند.

در این طومار که در روز جمعه در درب فرعی ورودی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قرار داده شده بود، مردم بابل با امضاء این طومار خواستار لغو مصونت سیاسی این نماینده و نیز ابطال اعتبارنامه و محاکمه آقای نریمان در دستگاه قضایی به خاطر رفتارها در حمایت از فتنه گران و همراهی با آنها شدند.

در بخشی دیگر از طومار از این نماینده مجلس به عنوان یکی از طراحان آشوب در شهر بابل در ایام پس از انتخابات نام برده شده و تصریح شده است: از این پس آقای نریمان از نمایندگی مردم این شهرستان لغو و جزء مطرودین محسوب می گردد.

گفتنی است چندی پیش نیز یک شهروند جانباز بابلی در نامه ای به نریمان به نقد عملکرد و سخنان او پرداخته بود.

منبع: رجا نیوز


[ پنج شنبه 89/2/9 ] [ 5:18 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

سلام

خدمت تمامی دوستان وبگرد خودم که هر از گاهی به سر می زنند خب خیلی هم ازشون ممنونم و ازشون هم معذرتم می خوام که دیگه مثل سابق نیستم وهر بار دارم این جملات تکراری رو براشون می گم ولی ... ./

همین

مال من و حسن!!!


[ پنج شنبه 89/1/26 ] [ 12:11 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]



روزی ، روزگاری
دل پر بود
از غیر
از خلاء
و حال
در حال ترمیم
بازدید


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 217311