سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.

گمگشته
 

بسمه تعالی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای مهندس عزت الله ضرغامی 
سلام علیکم
احتراما بدینوسیله به استحضار می رساند که اینجانب از جوانان نسل سوم انقلاب می باشم که افتخارم تحت سایه ولایت مطلقه حضرت آیت الله خامنه ای(دامت ظله العالی) زندگی کردن و مطیع فرمان های ایشان بودن می باشد.
جناب مهندس ملت ما دارای فرهنگ ، ریشه و اعتقادات اسلامی و ایرانی می باشد که از جمله این اعتقادات حفظ حرمت ها ، احترام به بزرگان بخصوص بزرگان دین ، نگه داشتن حریم بین مذکر و مونث در جامعه  و خانواده ،احترام و والا نگه داشتن حرمت زن  که این حرمت را به گوهری در صدف تشبیه کرده اند و... می توان اشاره نمود.
در قرون اخیر با ورود غرب به انقلاب صنعتی و ورود اجباری و لطیف زنان به دنیائی جدید  و عریان گریانه فصل جدیدی در تاریخ جهان رقم خورد که خوشبخبتانه کشور ما از آن عقب ماند ولی با دسیسه های فراوان غرب و مخالفان اسلام  با مکر و حیله ای عالی ، پهلوی اول  شاه ایران را مجاب به پیوستن به این فصل کرده اند.
در این دوره بزرگترین ظلم های لطیف به نسوان ایران زمین در تاریخ چند هزار ساله این سرزمین به آنان شد و البته شخصیت های مذهبی نیز از این ظلم بی   نصیب نبوده اند که می توان به سعی در برداشتن قداست از علما و روحانیبون اشاره کرد که با انقلاب اسلامی این وضع به طور قابل چشمگیری بهبود یافت .
از زمان ظهور رسانه های جمعی نظیر روزنامه و رادیو و تلوزیون  تقریبا این رسانه ها بودند که افکار و اعتقادات مردم را سازمان دهی می کردند به مرور  اما دائمی ،  قبل از انقلاب با تولید برنامه های مستهجن کشور را بیشتر به غرب زدگی سوق دادند بعد از انقلاب الحمد الله جلوی این راهی که قریب به 40 و اندی سال سعی در تعریض و اتوبان نمودن ان داشتند مانعی بزرگ نهاده شد .
اما با ورود کشور به دوران اصلاحات رفته رفته این مانع بزرگ بسمت یک سرعت گیر کوچک  حرکت کرده است سرعت گیری که هر روز خود را برای هرچه بهتر شدن این اتوبان ، کوچک تر و ضعیف تر می کند از جمله بخشهای این سرعت گیر می توان به سازمان مطبوع جناب عالی اشاره نمود سازمانی که وظیفه اطلاع رسانی و نشان دادن اسلام واقعی به جهانیان  را سالت خویش می دادند حال خود هر چه بیشتر از این رسالت دورتر می شود دوری که ابتدا با ساخت سریالهائی مستهجن نظیر ساختمان پزشکان و سپس قبح زدائی از روابط بین دختر و پسر و رفته کم کردن حریم بین نامحرمان در فیلم ها و سریالها و حال در آغوش گرفتن یک خواهر و  بردار به ظاهر محرم در یک فیلم سینمائی و پخش آن در یک ساعت پرمخاطب  و سپس خواندن  کلام وحی با صوتی ملیح توسط یک بازگر زن و کم نقش نشان دادن نقش علماء در انقلاب اسلامی و... می توان اشاره نمود.
حال سخن بنده خطاکار خدا با شما این است که نقش مدیریت در یک سازمان فقط نقش فنی است یا نه نقشی بس مهمتر یعنی فرهنگی و دینی است نقشی که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود به آن اشاره نموده اند که از جمله آنها می توان به عدم استفاده یا استفاده حداقلی از تولیدات خارجی و حمایت و تولید فیلم و سریال پر محتوا ایرانی اسلامی ، دوری از این حد نزدیک بین بازیگران نامحرم از یکدیگر و.. اشاره نمود اما علیرغم  تاکیدات بسیار معظم له هنوز هم شاهد آنها هستیم و متاسفانه رشد روز افزون آنها نیز کاهشی نداشته است .
آقای ضرغامی در آخر توجه شما را به بخش هائی از  دو  آیه ی مصحف شریف جلب می کنم و انتظار دارم که در رابطه با آن کمی تفکر نمائید:
والعاقبه المتقین
خسرالدنیا و الاخره
./

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

                                                                                                                                                                                                                                                                                               یک نسل سومی انقلاب


[ شنبه 91/11/14 ] [ 12:35 صبح ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

روزی ، روزگاری
دل پر بود
از غیر
از خلاء
و حال
در حال ترمیم
بازدید


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 217479