سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.

گمگشته
 

جمعی از وبلاگ نویسان در حمایت از مردم قحطی زده سومالی و هم چنین مردم محروم غزه و پاکستان بیانیه ای بدین شرح صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
هان ای فرزندان آدم! که خداوند تو را در کتاب نازل شده در شب قدرش فارغ از رنگ و نژاد و زبان و ملیت از یک امت خواند و رسولت نام مسلمانی را از کسانی که صدای یاری مسلمانان را نادیده می گیرند برداشت و امامت در میان مردمان و رنج کشیدگان بیش از دیگران شناخته شده بود.
کمی گوش هایت را از صداهای برخاسته از غضب و شهوت و قدرت دور کن...
به صدای فرزندان سومالی گوش کن که آخرین لحظات زندگی شان را بی صدا سپری می کنند، چرا که دیگر از فرط گرسنگی رمقی برای گریه ندارند.
به صدای لرزان مردانی گوش کن که بیش از یک سال است هر آنچه را که داشتند، سیلاب پاکستان برده است و اکنون در برابر چشمان متنظر کودکان خود که کفش و لباسی برای رفتن به مدرسه طلب می کنند جز شرمندگی هیچ ندارند.
به گریه های آرام زنی گوش کن که همسرش را در زیر حملات هوایی اسرائیل در نوار غزه از دست داده است و مانده است با کودکی بی تاب و قرار که عکس پدرش را همه جا با خود می برد و اینک در ماه مبارک رمضان چشم به سفره های افطار و اطعام دوخته است تا شاید کودکش را سیر کند.
جمع وبلاگنویسان ضمن اظهار همدردی با مردم قحطی زده سومالی، و هم چنین مردم مظلوم غزه و پاکستان، در نظر دارد تا در کنار برپایی سفره افطار جمعی، کمک های انسان دوستانه ی وبلاگ نویسان را جمع آوری کرده و به دست ایشان برساند.
هم چنین در پایان این بیانیه آمده است: صندوق های جمع آوری کمک های نقدی در محل مراسم افطار منتظر شما هستند. در ضمن کمک های غیر نقدی نیز برای سیل زدگان پاکستان پذیرفته می شود تا به کاروان اروپایی که روز قدس برای کمک به پاکستان وارد تهران می شود، رسانده شود.
مراسم افطاری وبلاگ نویسان فعال پنج شنبه، سوم شهریور از ساعت 17:30 با سخنرانی آیت الله صدیقی، امام جمعه تهران در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای اتوبان کردستان، تقاطع جلال آل احمد برگزار می شود./
همین
مال من و حسن!!!

[ سه شنبه 90/6/1 ] [ 3:39 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

روزی ، روزگاری
دل پر بود
از غیر
از خلاء
و حال
در حال ترمیم
بازدید


بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 217556